Chrám vody
Autor: LiflaenChrám Vody je maličký ostrov, na kterém se takřka nic nenalézá. Přesto má tento ostrov na svou rozlohu největší hustotu zamoření monstry. Nalézá se západně od Caldery, de facto uprostřed všech ostrovů. Na Chrám Vody byl poprvé zadán kurz velkým kapitánem Steelbeardem, který jej měl na rozkaz Admirála spolu s dalšími čtyřmi kapitány zpustošit a vyplenit, což se také stalo. Teď jste zde vy, poslední pirátský kapitán křižující zdejší vody, abyste zachránil civilizaci a porazil proradnou Maru. Za své dobrodružství a mnohočetné plavby jste posbírali potřebné zkušenosti a předměty potřebné k tomuto závěrečnému boji. Boji, ke kterému se připravujete již od začátku herního příběhu. Shromáždili jste rovněž všechny čtyři artefakty, které byly z tohoto chrámu ukradeny.
Jako kapitán vydáváte rozkaz k plavbě do chřtánu pekelného, tedy kurz do Chrámu Vody. Nečekejte trubadúry a bubeníky na uvítanou - ihned po předělové scénce se na vás vrhne Kraken obřích rozměrů a vy máte starostí až nad hlavu. Popadněte tedy harpunu a do boje. Musíte se rychle zorientovat a dobře mířit. Po zabití netvora pokračujete v plavbě do impozantního Chrámu Vody. Na břehu si už klepou o klepeta Leviathani a stvůry z hlubin si brousí své srpy. Váš boj pokračuje a nedopřává vaší posádce ani minutku odpočinku.
Po krátké šarvátce s místními, kdy máte jedinečnou možnost poprvé bojovat s celou posádkou za stejnou věc, se přesunete do samotného Chrámu Vody, kde konečně začíná finálový souboj s proradnou Marou. Brzy zjistíte, že není zas tak tuhým nepřítelem, jak se zprvu zdálo. Jestliže zvítězíte, tak budete obdařeni celkem povedenou scénou s jejím konečným osudem.
Vaše dobrodružství v těchto končinách tedy skončilo a tak nikdo z vaší posádky nevidí problém v tom, aby začalo zcela nové dobrodružství plné rumu a krásných žen. Dozvíte se také, že Jaffar konečně nalezl cennou věc, kterou má každý Gnóm v den své smrti. Tak či onak další kurz je na vás. Na nejobávanějším pirátovi zdejších vod.
Klíčové NPC postavy
Mara
Mara je paní Titánů, která se skrývá ve svém Chrámu Vody, kde regeneruje své síly a spřádá další plány. Poté co byl Chrám Vody vyrabován piráty, začala prostřednictvím Krakena potápět lodě ve zdejších vodách. Mara je intrikánka a velice mocná bytost, proto byste si na její moc měli dávat pozor - pomocí svých prostředků již ovládla tři kapitány, kteří jí zaprodali výměnou za ochranu své duše. Jediný Steelbeard se jí nepodvolil. Maru můžete vidět při zavraždění Steelbearda nebo třeba při smrti kapitána Garcii. Jako taková vám nedá žádný úkol, nicméně jí budete muset zabít, abyste nastolili mír.