Mečové pobřeží
Autor: LiflaenDalší vaší zastávkou v honu na proradnou Maru se stane Mečové pobřeží. Již jste dosáhli nějaké reputace u pirátů a co je hlavní, i u samotného Steelbearda. Rozhodl se tedy důvěřovat své dceři Patty a dal na její doporučení, že nejste přeci jen nejhorší nemehlo.
Tento ostrov dostal své jméno prý podle toho, že je na mapě zahnutý jako meč nebo spíše šavle. Na pobřeží s vámi připluje v loďce samotný Steelbeard a jeho dcera Patty a vaše dobrodružství za Marou pokračuje. První zastávku si uděláte na zdejším majáku, který střeží, jak jinak, Crowovi muži, kteří se spřáhli s domorodci. A před vámi vyvstává otázka. Přidat se k domorodcům, kteří by vám pomohli se svou silnou voodoo magií proti Crowovi, nebo se spřáhnout s inkvizicí jako za starých časů a vytříbit si dovednosti v mušketách. Vaše další zastávka je tedy pevně ve vašich rukou.
Ať už se rozhodnete jakkoliv, věřte, že jak tábor domorodců, tak inkviziční přístav Puerto Isabela navštívíte minimálně jednou. Daleko na východ od majáku leží již zmiňovaný přístav Puerto Isabela, naleznete zde velitele Sebastiana, který vám proti Crowovi po sérii úkolů přeci jen pomůže a svěří vám tajemství mušket. Severo-západně od města se nachází inkviziční věž. Nebo spíše inkviziční žalář. Je zde uvězněný jeden z domorodců. Kousek od věže se nachází chrám Země a starý hřbitov předků, který má tajemnou atmosféru. Nachází se zde také tábor domorodců s náčelníkem, který je momentálně bohužel v chrámu Země s Crowem. Ve vesnici se setkáte s dcerou náčelníka, která vám může pomoci s vaším dalším pokračováním v dobrodružství, ale až poté co pomůžete vy ji. Rovněž se zde můžete naučit vaše první voodoo schopnosti. Na Mečovém pobřeží se nachází podstatně více chrámů než na Tacarigue, čili si můžete více přivydělat na drahé vybavení a vaše potřeby.
Zvířata jsou zde silnější, než na předchozím ostrově a tak buďte opatrní a jestliže nezvládnete hned druhý den skolit několik ohnivých ptáků najednou, nezoufejte a vraťte se k nim později. Ostrov vám nabízí také pohled na pány říčních vod - Aligátory, před kterými mají veliký respekt domorodci. Pokavaď jednoho z nich skolíte, vydobudete si u domorodých válečníků velký respekt, takže vás budou i učit. Města zdejšího města bohužel nenabízí žádné opíjecí minihry, rovněž tak střelbu na terč. Za to nabízí plno plných truhel a kapes, které čekají na vaše hbité ruce. Vzhůru tedy do plnění různorodých úkolů za přijetím k Chani nebo k Sebastianovi. To už je na vás jakým směrem se vaše postava bude ubírat. Vaše práce na tomto ostrově končí dobytím chrámu Země, smrtí Steelbearda a povýšením na Kapitána. Získáte vlastní loď a budete si moct diktovat směr plavby. Bude vaše další zastávka vaše milovaná Caldera nebo Antigua, kde se nachází pirátský přístav? To už je na vás, pane kapitáne!
Mapa Mečového pobřeží
Klíčové NPC postavy
Sebastiano
Velitel přístavu Puerto Isabela a defakto člověk, který vás oficiálně vyrazil od Inkvizice. Sebastiano se musí řídit příkazy Nejvyšší rady, která sídlí na Caldeře. Také musí plnit rozkazy samotného Carlose, který nyní velí celé inkviziční armádě. Pokavaď se rozhodnete pro Sebastiana a splníte jeho úkoly, dostane se vám od inkvizice velké pocty a budete moci používat muškety. Rovněž vám Sebastiano dá na cestu do chrámu Země zkušené a ostřílené bojovníky v čele s Venturou. Sebastiana můžete rovněž očarovat voodoo panenkou - poté pak můžete chválit ústy Sebastiana vaší postavu před dalšími veliteli na Puerto Isabela, odvolat stráže z inkviziční lodě anebo vydávat příkazy.
Chani
Mladá dcera náčelníka z kmene Shaganumbi. Chani je velice nedůvěřivá a tak nějakou tu dobu potrvá, než si získáte její důvěru. Chani vás může naučit voodoo způsobům a může vás naučit vaší úplně první dovednost - vyrábět voodoo panenky, ale víc od ní nečekejte. Další voodoo vás budou učit jiné NPC. Postupem času také zjistíte, že do Chani je zamilovaný jeden místní domorodec, který si myslí, že o Chani stojíte a toužíte si ji odvézt z ostrova jako svou ženu. Chani vám rovněž pomůže v zabití kapitána Crowa díky své silné magii. Poruší tím ale závazky vůči svému kmenu a tím se dostane do vyhnanství a vám nezbude nic jiného než ji přibrat na vaši pouť za Marou.
Crow
Jeden ze čtyř pirátů, kteří vydrancovali chrám Vody a tím proti sobě poštvali Maru. Vlastní Titánskou harpunu a tím se stává imunní vůči jakémukoliv voodoo. Crowa potkáte až v chrámu Země, přesto je to velice důležitá osoba. Získáte od něj Titánskou harpunu, o které vám vyprávěl Steelbeard. Nejdřív se ho však budete muset zbavit. Kapitán Crow je takový neoficiální boss tohoto ostrova. On samotný není tolik silný. Vlastní však posádku a díky Titánské harpuně může vyvolat Titána Země. A tak vám nezbývá nic jiného než porazit oba. Crow se jako ostatní piráti, kromě Steelbearda, zaprodal Maře.
Venturo
Venturo se pyšní tím, že je velice dobrý stopař a myslí si o sobě, že na něj v tomto ohledu nikdo nemá. Trošku nafoukaný inkviziční voják, který si přeje zmizet od inkvizice zrovna jako vy a dělat co se mu zlíbí. Venturo vám pomůže v chrámu Země, kde postřílí všechny domorodce, a tak vám zbývá bojovat proti bandě pirátů v čele s Crowem. Poté co Venturu vezmete z ostrova začně opět žvanit. Svěří se vám, že takhle si to nepředstavoval, přijde mu to totiž nudné. Venturo vás nic nenaučí, můžete si ho však s sebou vzít jako pomocníka. Jeho mušketa není nejhorší a muška rovněž.
Slick
Ohavný pirát, který na kráse ani na inteligenci moc nepobral. Vulgární a hrubý pirát bez známky vychování. Zkrátka pirát jak má být. Mimo toho, že vás Slick pobaví urážkami na vaši osobu, pro něj budete muset vykonat pár úkolů. Budete muset zařídit dodávku potravin a cenností do chrámu ke kapitánovi Crowovi. Pirát Slick ctí své jméno a z každé dodávky, kterou dodává hňup Jim, si něco nechá pro svou kapsu. Když pro něj vše seženete, tak se možná něco najde i pro vaši kapsičku a tak odmění vaše úsilí.