Návod - Detail úkolu
Úkol - Najdi Hemlarova vraha
Anglický název: Find Hemlar's murderer
Lokace: Klášter
Zadá: Mendoza
Kapitola: 1
Jakmile se v klášteře necháte dovézt ke své komnatě, překvapí vás v ní Inkvizitor Mendoza a mrtvola na zemi. Dozvíte se, že ten nešťastník je Hemlar a byl zavražděn zrovna v okamžiku vašeho příchodu do kláštera. Mendoza chce, abyste zjistili, kdo za vraždou stojí.
Mendoza vám řekne, že vám s vyšetřováním pomůže mistr Vitus. Než za ním půjdete, prohledejte pořádně pokoj a samotné tělo Hemlara. Najdete vražednou zbraň (dýku), měšec, balík s trávou a klobásu. Vitus vám na pomoc přidělí novice Caspara, který je díky svým kšeftům v kontaktu s mnoha novici a rekruty.
Casparovi řekněte o všem, co jste po Hemlarovi našli, hlavně o trávě. Dozvíte se, že s ní Hemlar obchodoval. Sám si ji pěstovat nemohl a z kláštera neměl povolení odejít. Takže musel mít nějakého partnera (úkol Who is Hemlar's partner?). To musel být někdo, kdo mohl jít ven z kláštera. Máte zajít za Pallasem a zjistit, kdo všechno může jít ven (úkol The Circle of suspects). Casparovi také můžete ukázat dýku, která, jak se dozvíte, údajně pochází z Harlokovy kuchyně, což dělá Harloka hlavním podezřelým (úkol What does Harlok know?).
Když splníte všechny úkoly, zavede vás úkol k Ashovi, který byl oním Hemlarovým partnerem. On ale vrah není. Ash navrhne, že vraha byste mohli nalákat tak, že začnete po Hemlarovi prodávat trávu. Dá vám deset kusů této oblibené komodity a je na vás, abyste ji rozdělili mezi lidi (úkol Distribute the weed reefers in the keep). Poté jděte do klášterní koupelny, uložte se do vany a vyberte volbu "počkat na vraha".
Po zatemnění obrazovky se v koupelně objeví Aric, což je poměrně překvapující odhalení. Od něj se dozvíte, že chtěl jen nějaké zlato k tomu, aby se mohl vrátit domů na kontinent. Následuje bitka, v níž Arica musíte sejmout. Poté s ním ještě jednou promluvte a nakonec to vše oznamte mistrovi Vitovi. Tím je úkol splněn a vy si můžete vybrat jednu ze dvou odměn (lektvary trvale +5 k síle nebo k maně).
Odměna:
500 zkušeností
permanentní lektvar +5 k síle nebo k maně