Wallpaper: Sopečný ostrov
Čas odkryl v adventním kalendáři od Piranha Bytes další celý obrázek. Je jím wallpaper s vyobrazením sopečného ostrova, o němž se PB vyjadřovali již dříve. Stahujte z naší galerii wallpaperů.
Nový RPB Wallpaper
Kdo pozorně sleduje adventní kalendář RPB, o nějž jsme psali posledně, už asi viděl nový wallpaper, který vzešel z odkrytých políček prvního prosincového týdne. Nyní si jej můžete prohlédnout i v naší galerii wallpaperů.
RPB adventní kalendář
Piranha Bytes vytvořili ve spolupráci s WoP.de adventní kalendář složený z artworku k nové hře. Každý den až do 24.prosince se odkryje příslušné políčko na kalendáři. Artwork má představovat koncepční představy PB o novém projektu. Na Štědrý den na nás údajně čeká jedno zvláštní překvapení, takže - nechme se překvapit.
Za zmínku také stojí druhý, precizně graficky provedený adventní kalendář, tentokráte na PB fanportálu. I zde se určitě dočkáme zajímavých materiálu, nicméně spíše ke hře Gothic.
Za zmínku také stojí druhý, precizně graficky provedený adventní kalendář, tentokráte na PB fanportálu. I zde se určitě dočkáme zajímavých materiálu, nicméně spíše ke hře Gothic.
2D tutorial - grafické elementy
Andre Thiel z PB vytvořil dvoudílný tutorial zaměřující se na 2D webovou grafiku. V jeho první části vám ukáže, jak se dá vytvořit pěkné tlačítko menu, v části druhé pak rozvrhne celý layout stránky. Tutorial, který jistě potěší fandy Photoshopu, si můžete prohlédnout na WoPB.de.
Jak modelovat kamenný sloup
Sascha Henrichs vydal na WoPB.de video tutorial jak modelovat kamenný sloup. Natočen je v 3DSMaxu a určitě bude vítaným zdrojem inspirace pro grafiky. Jedná se pouze o první část celého tutorialu, v té druhé má přijít na řadu texturovaní.
Video sekce
Dnes jsme spustili sekci Videa, v níž prozatím najdete první dva kousky - video interiew s PB u příležitosti Games Convention.
Interview s Martinem Metzlerem
V uvozovkách nový člen našeho týmu, Gaspy (znáte jej z Gothicz.net), si vzal do parády Senior PR Managera Koch Media, Martina Metzlera, a vy si nyní můžete přečíst naše nové interview v sekci Články. Dozvíte se informace o vydavatali nové hry od PB, co si od ní slibují a taktéž něco málo o jazykových verzích Hry.
Today the new interview with Martin Metzler was released. You can read it here.
Today the new interview with Martin Metzler was released. You can read it here.
Výroba artu, fotky z GC
Ralf Marczinczik, hlavní grafik u PB, který má na svědomí zatím jediný zveřejněný artwork z Hry, se podělil o proces vývoje "pěsti" ve fanouškovskem tutorialu na WoPB.de.
Fanouškovský Piranha Fanart Portal zveřejnil svou dávku fotografií tiskové konference PB na Games Convention. K vidění je celkem 30 kousků.
Závěrem jsem doplnil článek souhrnné info a přidal několik dalších přeložených otázek k interview s vývojáři.
Fanouškovský Piranha Fanart Portal zveřejnil svou dávku fotografií tiskové konference PB na Games Convention. K vidění je celkem 30 kousků.
Závěrem jsem doplnil článek souhrnné info a přidal několik dalších přeložených otázek k interview s vývojáři.
Video interview z GC
Na Games Convention bylo promítáno cca 30timinutové videointerview s vývojáři. Jedná se pouze o představení některých členů týmu Piranha Bytes (Björn Pankratz, Ralf Marczinczik, Kai Rosenkranz, Philipp Krause), jejich zájmů atp. Video je celé v němčině a stahovat jej můžete ve třech verzích: audio stream (MP3, 20MB), normální verze (240MB) a Directors Cut verze (430MB, obohacená o intro a outro - pohled na Piranha Bytes na GC).
Za zmínku taktéž stojí, že Piraně shánějí do svého týmu dva nové programátory.
Za zmínku taktéž stojí, že Piraně shánějí do svého týmu dva nové programátory.
Interview s Mike Hoge
Po delší pauze se objevilo nové interview s Mike Hogem. Co v interview najdete? Mike mluví například o zpracování světa, některých herních mechanismech, důrazu na questy atd.
Archiv novinek