Risen fansite - návody, novinky, wallpapery, screenshoty, tipy a triky
r1 r2 r3 fórum

Galerie artworků a wallpaperů

Vzhledem k vydaným materiálům na GC jsem založil galerie artworků a wallpaperů. Zatím v nich najdete jen pár kousků, časem se ale jistě zaplní. Nedostatek vizuálního materiálu z Hry dobře zodpověděl Ralf na WoPB.de fóru.
To ještě chvilku potrvá. Vypouštění polohotových věcí by projektu spíše uškodilo, protože člověk nemá ten dojem z konečného vzhledu.


Nyní by byly k vidění části nemapovaných objektů, prázdné plochy (protože stromu a zeleň přijde později), NPC postavy pobíhající s první generací hlav a další věci, které jsou sice herně dobře použitelné, ale jsou stále ve vývoji.


To je ale pro vývoj hry normální a patří to k němu. Asi byste o polohotové věci nestáli, že?

Nahodil jsem také nové logo stránky. Zobrazuje-li se vám pochybně, zkuste obnovit stránku.

Další informace o Hře z GC

Další várka informací, tentokráte ze speciální mezinárodní tiskové konference za účasti Mika, Björna a Kaie, se objevila na WoPB.de.




  • Jedním z hráčových cílů bude dostat se na "zakázaný ostrov".

  • Všechny animace budou nově vyvíjeny.

  • Plánuje se vsadit do hry různé hádanky a tajnůstky.

  • Na dungeony má být brán důraz.

  • Je plánováno, že určité typy zbraní budou proti určitým protivníkům efektivnější. Jako příklad bylo zmíněno kladivo proti golemovi.

  • Co se týče věcí, nebudou od Gothica velké změny. Nebude tisíc věcí s minimálními rozdíly v jejich vlastnostech (prsten obratnosti +1, prsten síly +1, prsten...), ale spíše méně za to ale jasně rozlišitelné zbraně a zbroje a ostatní předměty.

  • Bylo potvrzeno, že se bude jedna o singleplayerový titul, jelikož se bude vyprávět příběh jednoho hrdiny. Je zamýšleno, že při určitých úkolech může hrdina počítat s nějakým přírůstkem do party.

  • Hra je vyvíjena pouze na PC. Verze pro konzole v současnosti není v plánu.

  • Krajina má být opět realistická.

  • Naprotitomu charaktery nebudou úplně realistické, ale s minimálními "cartoonovými" změnami. To znamená, že tváře mohou být překresleny pro lepší vizualizaci. Hra nebude fotorealistická.

  • Hra bude vyvíjena v novém enginu, některé jeho části budou licencovány, velká část je však vyvíjena.

  • V současnosti nelze nic říci k použití DirectX 9 nebo 10.

  • Ve hře nebude žádný druh tutorialu.

Spuštěn GC web o hře

Jak již naznačovaly včerejší první vydané obrázky, byly spuštěny první oficiální stránky o Hře a to na adrese rpb.deepsilver.de. První, protože se jedná pouze o prezentační stránky k příležitosti konání herního veletrhu Games Convention. Mimo již známé obrázky tam najdete i další nové wallpapery v několika různých rozlišeních.

Dále jen stručně. Na WoPB.com si můžete prohlédnout fotky z tiskové konference Piranha Bytes a Deep Silveru na GC. Server pcgames.de nabízí dokonce z celé akce video.

První obsahové střípky

Na Games Convention proběhla tisková konference Deep Silveru a Piranha Bytes. Mike Hoge prozradil první útržky z obsahu připravované hry. Jak napsal server WoPB.de, Mike řekl, že "Hra se bude prezentovat velkým a svobodným světem jako předchozí hry od Piranha Bytes a stejně jako ony bude plná dialogů." Má to být typická "Piranha-Bytes-hra".


Mike mluvil o v současnosti pevně daných featurách - o sopečném ostrově jménem "Zakázaný ostrov", o plánovaném ději, který se točí kolem zmizení bohů ze světa a nově vynořené moci. Hráč se s touto novou mocí podle Mikeho slov setká.

Artwork a wallpapery z GC

Piranha Bytes spolu s Deep Silverem zveřejnili přesně k začátku Games Convention dva wallpapery s tématikou nové hry. Nečekejte nic přelomového, Hra je stále ve fázi konceptu. Obě pozadí jsou v rozlišení 1280x768 a můžete si je prohlédnout v galerii na WoPB.de.

Vydán byl i první artwork. Opět bez známky in-game obsahu. Stejně jako wallpapery si můžete art prohlédnout na WoPB.de.

Artwork


Zajímavostí je bezesporu adresa uvedená na obrázcích. Nejspíše by se na ní měly nacházet stránky projektu, ovšem ty zatím evidentně nejsou v provozu.

Games Convention se blíží

Už jen několik dnů zbývá do začátku Games Convention, velkolepého herního veletrhu v německém Lipsku. Kdo bude mít to štěstí se tam podívat, měl by zavítat na stánek Deep Silveru v hale 3 na stánku A12. Bude se promítat video speciál s interview s několika členy týmu Piranha Bytes, kteří s kamerou nahlédnou za kulisy vývoje.


Vyvrcholení této akce bude v sobotu 25.8., kdy video okomentuje Kai Rosenkranz a také zodpoví pár otázek od fandů.

Pokračování v interview, fotky z výletu PB

Dnes přidávám dalších devět otázek do interview s vývojáři. Brzy přijdou další. Je to už měsíc a několik dní, co se část studia vydala na výlet do muzea na ostrov Neuss (Německo), kde byly pořízeny fotografické podklady pro textury k novému projektu. Několik fotografií si můžete prohlédnout na WoPB.de.

Pořizování textur

PB testovali motion capturing systém

Po menší přestávce se opět přihlašujeme, tentokráte s malou zajímavostí. Piranha Bytes testovali systém motion capturingu. Jednalo se o zkušební nahrávky pro intro Hry, jež byly kvůli špatnému počasí pořízeny v sídle vývojářů. Celý systém funguje skrze oblek s pohybovými senzory, který je propojen s laptopem, ukládajícím pohybová data.

Jak to vypadá v reálu si můžete prohlédnout na 6ti fotografiích.

Nahrávání motion capturingu

Pokračování v interview, souhrnné info

Pokračujeme v překladu interview s vývojáři, který jsme započali minule. Několik dalších otázek si můžete přečíst na aktualizované stránce interview v sekci Články.


Založili jsme stránku s názvem Souhrnné info, kde najdete rychlý přehled známých informací o Hře.


Pokud by někoho zajímalo, kdy hodláme spustit nějaké diskusní fórum - odpověď je: Až po oznámení názvu hry (takže pravděpodobně během Games Convention).

Interview s vývojáři, anketa

V první řadě - Kdo nepostřehl na Gothicz.net, první skutečně oficiální informace o Hře mají vyjít na jevo 22.srpna tohoto roku před otevřením veletrhu Games Convention pro veřejnost.



Na fóru německé fanstránky worldofpiranhabytes.de již několik týdnů probíhá interview s vývojáři. Ralf a Kai (tedy hlavně Ralf) na otázky o hře odpovídají trpělivě, nikdo však neprozradí nic z příběhu a herních featur. Začali jsme pro vás článek překládat. Zatím v něm najdete několik přeložených otázek, avšak dozvíte se zajímavé věci.


Hlasujte v anketě :). Brzo se zase ozveme...
1 | ... | 64 | Strana 65 | 66


Archiv novinek



Gothicz.net | Gamefan.cz | © Kamil Krásný & Paulie & Jémák 2007-14 TOPlist