Zobrazení novinky
Gamestar preview I - v srdci Gothicem
Jak jsme vám minule slíbili, plníme. Ono preview v Gamestaru je opravdu obrovské, takže jsem se rozhodl, že vám jej budu prezentovat postupně, po kratší částech. Dnes začínáme úvodem preview, informacemi o začátku hry a prvních krocích na ostrově.
Gothicem 3 si dřívější králové RPG her Piranha Bytes pořádně srazili svou reputaci. S Risen se nyní chtějí vrátit zpět na trůn a dokázat, že na to ještě mají. Jako první na světě jsme měli exklusivní možnost podívat se na nové dobrodružství a řekneme vám, proč by se měl comeback opravdu povést.
Bezejmenný hrdina je zpět! Ztroskotán stojí mezi utopenci a kusy dřeva na pláži jednoho exotického ostrova. Má na sobě roztrhané hadry a působí trochu vyzáble, ale kromě toho se od svých posledních dobrodružství v Gothic 3 změnil jen sotva. I když má být vzhled hrdiny ještě jednou přepracován: První vteřiny hraní Risen jsou příkladem za vše, co nás v následujících hodinách čeká. Nová hra od Piranha Bytes sice ve svém jménu nenese "Gothic", ovšem zcela jistě jej nese ve svém srdci.
Kai Rosenkranz, již od prvního Gothica skladatelem a programátorem Essenského studia, nic nepopírá: "My naprosto přesně víme, co jsme našim fanouškům po Gothic 3 dlužni: Chtějí přesně tak intenzivní a atmosferické dobrodružství jako v druhém díle - jen modernější a pokudmožno bez bugů. Přesně to jim s Risen dáme." Šest hodin jsme o tom jako první magazín na světě byli přesvědčováni. Vidíme ranou, ale už plně funkční verzi a dozvídáme se všechno důležité o příběhu, herním světě, questy a bojový systém. Šest hodin, které dávají naději: Všechno skutečně mluví pro to, že se Piranha Bytes poučili z chyb z Gothic 3 a tentokrát dosáhnout svých cílů.
První minuty
Nacházíme se úplně na začátku naší expedice, konkrétně na již zmíněné pláži. Typicky pro Piranha Bytes: Po intru, ve kterém prožijeme hrdinovo ztroskotání, se bez okolů jako editor postavy ocitáme přímo ve hře. Jako v sérii Gothic nemá hrdina opravdu žádné jméno a jeho vzhled je pevně daný. A samozřejmě, zase nemá žádného tušení, kde se zrovna nachází.
Ale mohlo by to být ještě horší, protože se díváme na nejidiličtější pláž od dob Crysis, když tedy projednou nebude vnímat všude se povalující těla. Palmy se lehce pohupují ve větru, kolem poletují motýli a také moře vypadá díky smaragdově zelenému vlnobití a šumícím vlnám mnohem realističtěji než v Gothic 3. "Věrohodná voda byla při vývoji nového grafického enginu jednou z hlavních priorit, koneckonců na ostrově jsi přirozeně často blízko vody", vysvětluje Kai Rosenkranz.
První žena
Máme všechen čas světa vychutnat si tu idylku, protože příběh Risen jde mnohem opatrněji než Gothic 3, v němž jsme již v prvních minutách museli vyčistit vesnici od skřetů. Namísto toho jsme konfrontováni s něčím naprosto neobvyklým - s ženou! Pro veterány série Gothic je to opravdová senzace, jelikož v hrách od Piranha Bytes hrály ženské postavy doposud jen nevýznamné role. To se v Risen definitivně změní. Naše nová kamarádka se jmenuje Sara a stejně jako my přežila to neštěstí. Má na sobě dlouhou sukni a nosí pevný účes - otevřené vlasy zůstavají i pro nový engine nemožnou věcí. Naproti tomu dialogy a animace gestikulace vypadají mnohem přirozeněji. Jak je u Piranha Bytes zvykem, každá postava má být profesionálně nadabována.
Gothicem 3 si dřívější králové RPG her Piranha Bytes pořádně srazili svou reputaci. S Risen se nyní chtějí vrátit zpět na trůn a dokázat, že na to ještě mají. Jako první na světě jsme měli exklusivní možnost podívat se na nové dobrodružství a řekneme vám, proč by se měl comeback opravdu povést.
Bezejmenný hrdina je zpět! Ztroskotán stojí mezi utopenci a kusy dřeva na pláži jednoho exotického ostrova. Má na sobě roztrhané hadry a působí trochu vyzáble, ale kromě toho se od svých posledních dobrodružství v Gothic 3 změnil jen sotva. I když má být vzhled hrdiny ještě jednou přepracován: První vteřiny hraní Risen jsou příkladem za vše, co nás v následujících hodinách čeká. Nová hra od Piranha Bytes sice ve svém jménu nenese "Gothic", ovšem zcela jistě jej nese ve svém srdci.
Kai Rosenkranz, již od prvního Gothica skladatelem a programátorem Essenského studia, nic nepopírá: "My naprosto přesně víme, co jsme našim fanouškům po Gothic 3 dlužni: Chtějí přesně tak intenzivní a atmosferické dobrodružství jako v druhém díle - jen modernější a pokudmožno bez bugů. Přesně to jim s Risen dáme." Šest hodin jsme o tom jako první magazín na světě byli přesvědčováni. Vidíme ranou, ale už plně funkční verzi a dozvídáme se všechno důležité o příběhu, herním světě, questy a bojový systém. Šest hodin, které dávají naději: Všechno skutečně mluví pro to, že se Piranha Bytes poučili z chyb z Gothic 3 a tentokrát dosáhnout svých cílů.
První minuty
Nacházíme se úplně na začátku naší expedice, konkrétně na již zmíněné pláži. Typicky pro Piranha Bytes: Po intru, ve kterém prožijeme hrdinovo ztroskotání, se bez okolů jako editor postavy ocitáme přímo ve hře. Jako v sérii Gothic nemá hrdina opravdu žádné jméno a jeho vzhled je pevně daný. A samozřejmě, zase nemá žádného tušení, kde se zrovna nachází.
Ale mohlo by to být ještě horší, protože se díváme na nejidiličtější pláž od dob Crysis, když tedy projednou nebude vnímat všude se povalující těla. Palmy se lehce pohupují ve větru, kolem poletují motýli a také moře vypadá díky smaragdově zelenému vlnobití a šumícím vlnám mnohem realističtěji než v Gothic 3. "Věrohodná voda byla při vývoji nového grafického enginu jednou z hlavních priorit, koneckonců na ostrově jsi přirozeně často blízko vody", vysvětluje Kai Rosenkranz.
První žena
Máme všechen čas světa vychutnat si tu idylku, protože příběh Risen jde mnohem opatrněji než Gothic 3, v němž jsme již v prvních minutách museli vyčistit vesnici od skřetů. Namísto toho jsme konfrontováni s něčím naprosto neobvyklým - s ženou! Pro veterány série Gothic je to opravdová senzace, jelikož v hrách od Piranha Bytes hrály ženské postavy doposud jen nevýznamné role. To se v Risen definitivně změní. Naše nová kamarádka se jmenuje Sara a stejně jako my přežila to neštěstí. Má na sobě dlouhou sukni a nosí pevný účes - otevřené vlasy zůstavají i pro nový engine nemožnou věcí. Naproti tomu dialogy a animace gestikulace vypadají mnohem přirozeněji. Jak je u Piranha Bytes zvykem, každá postava má být profesionálně nadabována.