Zobrazení novinky
Gamestar preview VII - závěr
Tak, dnes se dostáváme k samotnému závěru překladu velkého Risen preview z německého Gamestaru. Doufám, že jste náš překladatelský miniseriál dočetli až do konce a že se vám líbil. Ještě jednou chci poděkovat Suchardovi a hlavně Martinu3D za poskytnutí materiálu.
Vývojáři slibují
Během naší exklusivní prezentace jsme toho viděli o Risen spousty, ale ještě to nebylo všechno. Především u bojového systému zůstává spousta otázek. Přesto: Risen se již nyní nachází v lepším stavu než Gothic 3 pár týdnů před vydáním. Piranha Bytes a také vydavatel Deep Silver nám potvrdili, že se hra dá již kompletně dohrát. Vývojáře aktuálně podporují dva testovací týmy, třetí se má přidat, jakmile bude hotový dabing.
Jestli tato opatření nedopustí takovou bugovou katastrofu jako v Gothic 3, na to si ještě musíme počkat. Dobrým znamením ale je, že Deep Silver doposud nechce udat žádné konkrétní datum vydání. Piranha Bytes mají dostat přesně tolik času, kolik na vývoj Risenu potřebují. Po tom všem, co jsme viděli, počítáme s tím, že bezejmený hrdina ztroskotá nejpozdějí příští podzim.
Co je hotovo?
Příběh - Autoři Piranha Bytes mají své práce na příběhu za sebou. Jen u dialogů a mezisekvencí se budou řešit drobné detaily.
Technika - Grafický engine je hotový a ovládá všechny moderní efekty. Hra se ještě trochu trhá, ale vývojáři mají před sebou ještě dost času na optimalizaci.
Úkoly - Téměř tři sta úkolů Piranha Bytes pro Risen vymysleli a zasadili. Questové linie mají být roszáhlejší a rozmanitější než v Gothic 3.
Vnější svět - Ostrov Risen je zhruba tak velký jako Khorinis - svět Gothic 2. Veškeré detaily byly modelovány ručně.
Systém magie - Detaily jsou ještě tajné, ale systém má být již hotový. Rozmanité kouzelné svitky jsou již dané, stejně jako jejich účinky.
Co ještě zbývá udělat?
Interface - Vývojáři experimentují s inventářem a lištami rychlého přístupu. Zajímavost: V naší verzi byl kompas, Piranha Bytes také myslí na nějaký druh navigační pomoci.
Monstra a postavy - Vzhled hrdiny má být ještě jednou od základu přepracován a má jít trochu ve směru Michaela Scofielda z tv série Prison Break. Také s některými bestiemi a NPC postavami nejsou Piranha Bytes ještě spokojeni.
Bojový systém - Základní princip je již skoro hotový. Než ale bude fungovat, jak je naplánováno, je ještě třeba trochu práce.
Podzemí - Zde chtějí Piranha Bytes pracovat stejně důkladně jako s vnějším světem. Ještě chybí pár detailů.
Vyvážení - Jak silné bude jaké monstrum, kolik škod budou působit speciální úkoly? Potřebuje Risen více stupňů obtížnosti? To všechno má být objasněno pomocí skupin testovacích hráčů.
Vývojáři slibují
Během naší exklusivní prezentace jsme toho viděli o Risen spousty, ale ještě to nebylo všechno. Především u bojového systému zůstává spousta otázek. Přesto: Risen se již nyní nachází v lepším stavu než Gothic 3 pár týdnů před vydáním. Piranha Bytes a také vydavatel Deep Silver nám potvrdili, že se hra dá již kompletně dohrát. Vývojáře aktuálně podporují dva testovací týmy, třetí se má přidat, jakmile bude hotový dabing.
Jestli tato opatření nedopustí takovou bugovou katastrofu jako v Gothic 3, na to si ještě musíme počkat. Dobrým znamením ale je, že Deep Silver doposud nechce udat žádné konkrétní datum vydání. Piranha Bytes mají dostat přesně tolik času, kolik na vývoj Risenu potřebují. Po tom všem, co jsme viděli, počítáme s tím, že bezejmený hrdina ztroskotá nejpozdějí příští podzim.
Co je hotovo?
Příběh - Autoři Piranha Bytes mají své práce na příběhu za sebou. Jen u dialogů a mezisekvencí se budou řešit drobné detaily.
Technika - Grafický engine je hotový a ovládá všechny moderní efekty. Hra se ještě trochu trhá, ale vývojáři mají před sebou ještě dost času na optimalizaci.
Úkoly - Téměř tři sta úkolů Piranha Bytes pro Risen vymysleli a zasadili. Questové linie mají být roszáhlejší a rozmanitější než v Gothic 3.
Vnější svět - Ostrov Risen je zhruba tak velký jako Khorinis - svět Gothic 2. Veškeré detaily byly modelovány ručně.
Systém magie - Detaily jsou ještě tajné, ale systém má být již hotový. Rozmanité kouzelné svitky jsou již dané, stejně jako jejich účinky.
Co ještě zbývá udělat?
Interface - Vývojáři experimentují s inventářem a lištami rychlého přístupu. Zajímavost: V naší verzi byl kompas, Piranha Bytes také myslí na nějaký druh navigační pomoci.
Monstra a postavy - Vzhled hrdiny má být ještě jednou od základu přepracován a má jít trochu ve směru Michaela Scofielda z tv série Prison Break. Také s některými bestiemi a NPC postavami nejsou Piranha Bytes ještě spokojeni.
Bojový systém - Základní princip je již skoro hotový. Než ale bude fungovat, jak je naplánováno, je ještě třeba trochu práce.
Podzemí - Zde chtějí Piranha Bytes pracovat stejně důkladně jako s vnějším světem. Ještě chybí pár detailů.
Vyvážení - Jak silné bude jaké monstrum, kolik škod budou působit speciální úkoly? Potřebuje Risen více stupňů obtížnosti? To všechno má být objasněno pomocí skupin testovacích hráčů.