Zobrazení novinky
Grilování v Deep Silveru
Před dvěma dny (tedy pátek 24. července) proběhlo v kancelářích Deep Silveru menší setkání fanoušků a tvůrců Risen. Několik málo šťastlivců bylo vybráno, aby se mohlo podívat na svou očekávanou hru a ještě k tomu si užít hezký den s lidmi za ní stojícími.
Můžete se podívat na pár fotek v galerii WoRu, anglicky si přečíst report z celého dne a taky si můžete přečíst preview, ze kterého jsme pro vás vytáhli pár zajímavostí.
- o příběhu se toho moc zjistit nedalo, ale uvedené části byly nadějné
- první questy jsou spíše zahřívací – např. posbírej kukuřici (v G2 to byly tuříny), ale první „opravdový“ je podobný tomu z G2, Dostaň se do města
- questové příšery budou mít speciální jméno jako tomu bylo v G3 (např. Naštvaný gnom); speciální jména také budou značit úroveň bestie (Mladý dikobraz bude slabší než Dikobraz)
- když vylezete na střechu, můžete najít váček s penězi, zbraň apod.
- jak se už dalo vyčíst z některých videí, ve hře není automatické zaměřování
- kompas a hot keys se dají v menu vypnout, takže uvidíte jen ukazatele zdraví a many
- zaměřovač u kouzlení se bude měnit podle toho, které kouzlo používáte
- budeme se moci vrtat v INI souboru
Můžete se podívat na pár fotek v galerii WoRu, anglicky si přečíst report z celého dne a taky si můžete přečíst preview, ze kterého jsme pro vás vytáhli pár zajímavostí.
- o příběhu se toho moc zjistit nedalo, ale uvedené části byly nadějné
- první questy jsou spíše zahřívací – např. posbírej kukuřici (v G2 to byly tuříny), ale první „opravdový“ je podobný tomu z G2, Dostaň se do města
- questové příšery budou mít speciální jméno jako tomu bylo v G3 (např. Naštvaný gnom); speciální jména také budou značit úroveň bestie (Mladý dikobraz bude slabší než Dikobraz)
- když vylezete na střechu, můžete najít váček s penězi, zbraň apod.
- jak se už dalo vyčíst z některých videí, ve hře není automatické zaměřování
- kompas a hot keys se dají v menu vypnout, takže uvidíte jen ukazatele zdraví a many
- zaměřovač u kouzlení se bude měnit podle toho, které kouzlo používáte
- budeme se moci vrtat v INI souboru