Zobrazení novinky
Preview v německém Xbox 360 magazínu
Další z mnoha preview bylo zveřejněno v německé mutaci Oficiálního Xbox 360 magazínu. Milvus pro vás článek přečetl a vybral z něj to nejdůležitější a nejzajímavější.
- ostrov je rozdělen do čtyř oblastí prostřednictvím magických bariér, které vytvořilo spojenectví mágů a inkvizice pro zabezpečení tajemství chrámů pouze pro jejich účely
- na konci kapitol bude získávat hrdina kouzla umožňující mu překonání dané bariéry a zpřístupnění nové oblasti
- jsou zmiňována řemesla: kovář, "řezbář"/lukodělec (výroba šípů, luků a kuší), horník, "pivovařič"/sládek, kuchař a alchymista
- využíváním zdánlivě okrajových prvků je možné získat přístup k jinak nedostupným možnostem (např. nocí v bordelu - během které je však v nejzajímavějších okamžicích vidět opět pouze černá obrazovka)
- NPC budou na hrdinu reagovat i podle toho, co má na sobě (nechoďte tedy do tábora banditů v inkvizitorském rouchu; vyplatí se mít při sobě stále nějaký neutrální oděv)
- ostrov je rozdělen do čtyř oblastí prostřednictvím magických bariér, které vytvořilo spojenectví mágů a inkvizice pro zabezpečení tajemství chrámů pouze pro jejich účely
- na konci kapitol bude získávat hrdina kouzla umožňující mu překonání dané bariéry a zpřístupnění nové oblasti
- jsou zmiňována řemesla: kovář, "řezbář"/lukodělec (výroba šípů, luků a kuší), horník, "pivovařič"/sládek, kuchař a alchymista
- využíváním zdánlivě okrajových prvků je možné získat přístup k jinak nedostupným možnostem (např. nocí v bordelu - během které je však v nejzajímavějších okamžicích vidět opět pouze černá obrazovka)
- NPC budou na hrdinu reagovat i podle toho, co má na sobě (nechoďte tedy do tábora banditů v inkvizitorském rouchu; vyplatí se mít při sobě stále nějaký neutrální oděv)