Zobrazení novinky
Výkon preview verze, nové screeny
Německý server PcGames Hardware často přichází s různými technickými rozbory a poznatky nejrůznějších her. Na paškál si vzal také preview verzi Risen a trochu ji otestoval. Současně vydal 13 nových screenshotů, na kterých najdete především světelné efekty, pohledy do dálky atp.
Přeložili jsme pro vás krátké ohodnocení výkonu preview verze:
Přeložili jsme pro vás krátké ohodnocení výkonu preview verze:
Risen: Zhodnocení výkonu preview verze
Pro náš testovací systém Vista-x64, s C2E QX6850 (4x 3,0 GHz) a 4 GB DDR2-1066 a grafickou kartou Geforce GTX 285/1G nepředstavovala předložená, ještě výkonově neoptimalizovaná preview verze Risen žádnou velkou výzvu. Na maximální detaily 16:1 HQ-AF a rozlišení 1.920 x 1.080 pixelů běžel Risen zhruba mezi 25 až 35 FPS. Při streamování klesl počet snímků na chvíli pod 20 FPS, v dungeonech naopak vyskočil daleko přes 50 snímku za sekundu. Snížení rozlišení na počet snímků nemělo takřka vliv, ale s 2,0 místo 3,0 GHz kleslo FPS již znatelně. Risen, zdá se, je také jako Gothic závislé spíše na procesoru. Předpokládáme, že kód bude ještě optimalizován.
Pro náš testovací systém Vista-x64, s C2E QX6850 (4x 3,0 GHz) a 4 GB DDR2-1066 a grafickou kartou Geforce GTX 285/1G nepředstavovala předložená, ještě výkonově neoptimalizovaná preview verze Risen žádnou velkou výzvu. Na maximální detaily 16:1 HQ-AF a rozlišení 1.920 x 1.080 pixelů běžel Risen zhruba mezi 25 až 35 FPS. Při streamování klesl počet snímků na chvíli pod 20 FPS, v dungeonech naopak vyskočil daleko přes 50 snímku za sekundu. Snížení rozlišení na počet snímků nemělo takřka vliv, ale s 2,0 místo 3,0 GHz kleslo FPS již znatelně. Risen, zdá se, je také jako Gothic závislé spíše na procesoru. Předpokládáme, že kód bude ještě optimalizován.