Zobrazení novinky
Risen 2: Herní svět, dovednosti a úkoly
V další části výtahu z článku v německém časopise PC Games se zaměříme na zasazení Risen 2.
Hra bude zasazena do prostředí pirátů, což byl jeden z návrhů komunity na německých fórech. Zásadní rozdíl od prvního dílu je ten, že v Risen 2 budete moci navštívit více ostrovů. Cesta mezi ostrovy bude pomocí lodi, která bude plout mezi jednotlivými ostrovy. Jestli si hrdina bude moci pořídit loď vlastní nebo jestli bude moci plout s Patty a jejími piráty, to zatím nebylo prozrazeno. Rychlý způsob cesty má být k dispozici i na pevnině.
Výhodou více ostrovů je to, že díky nim mohou být realizována různá klimata a k nim příslušející prostředí a monstra. Každý ostrov tak bude mít svou unikátní vegetaci a monstra. Svět nebude ve hře "jako jedenu kus", nicméně jednotlivé ostrovy budou odděleny loadingama (což sníží nároky na paměť). Současně bylo řečeno, že na již jednou navštívené ostrovy se vrátíte, jelikož vás tam zavedou události ve hře.
Piraně se celkově vzato dost řídili přáními komunity. K pirátskému zasazení je ve hře přidán nový druh zbraní - střelné zbraně. Hrdina tak bude mít schopnost používat i pistole, pušky atp. A ano, bude moci používat i kanóny, ale pouze na pevných bodech. Ty budou užitečné v boji proti více nepřátelům.
Tuto dovednost se ovšem budete muset nejdříve naučit, jak je u Piraní zvykem, u nějakého učitele. Svět má být celkově větší a především realističtější. A tak třeba narazíte na truhly, které jsou prázné nebo obsahují různé cetky. A žádná truhla pak není ve světě jen tak bez "příběhu na pozadí". Truhla většinou bude někomu patřit nebo tak.
Realističnost má vliv také na úkoly. Vývojáři si zde dali práci, aby vedlejší úkoly působily komplexněji a (opět) nabízely více možných způsobů jejich řešení. A ubyde úkolů (nebo takové vůbec nebudou), kdy vás osoba A pošle přes půl světa za osobou B, abyste jí předali květinu.
To ovšem není všechno. Ještě pro vás připravujeme poslední část výtahu, které se dočkáte během odpoledne.
Hra bude zasazena do prostředí pirátů, což byl jeden z návrhů komunity na německých fórech. Zásadní rozdíl od prvního dílu je ten, že v Risen 2 budete moci navštívit více ostrovů. Cesta mezi ostrovy bude pomocí lodi, která bude plout mezi jednotlivými ostrovy. Jestli si hrdina bude moci pořídit loď vlastní nebo jestli bude moci plout s Patty a jejími piráty, to zatím nebylo prozrazeno. Rychlý způsob cesty má být k dispozici i na pevnině.
Výhodou více ostrovů je to, že díky nim mohou být realizována různá klimata a k nim příslušející prostředí a monstra. Každý ostrov tak bude mít svou unikátní vegetaci a monstra. Svět nebude ve hře "jako jedenu kus", nicméně jednotlivé ostrovy budou odděleny loadingama (což sníží nároky na paměť). Současně bylo řečeno, že na již jednou navštívené ostrovy se vrátíte, jelikož vás tam zavedou události ve hře.
Piraně se celkově vzato dost řídili přáními komunity. K pirátskému zasazení je ve hře přidán nový druh zbraní - střelné zbraně. Hrdina tak bude mít schopnost používat i pistole, pušky atp. A ano, bude moci používat i kanóny, ale pouze na pevných bodech. Ty budou užitečné v boji proti více nepřátelům.
Tuto dovednost se ovšem budete muset nejdříve naučit, jak je u Piraní zvykem, u nějakého učitele. Svět má být celkově větší a především realističtější. A tak třeba narazíte na truhly, které jsou prázné nebo obsahují různé cetky. A žádná truhla pak není ve světě jen tak bez "příběhu na pozadí". Truhla většinou bude někomu patřit nebo tak.
Realističnost má vliv také na úkoly. Vývojáři si zde dali práci, aby vedlejší úkoly působily komplexněji a (opět) nabízely více možných způsobů jejich řešení. A ubyde úkolů (nebo takové vůbec nebudou), kdy vás osoba A pošle přes půl světa za osobou B, abyste jí předali květinu.
To ovšem není všechno. Ještě pro vás připravujeme poslední část výtahu, které se dočkáte během odpoledne.