Zobrazení novinky
Risen 2 hotov z 80%
Přinášíme vám poslední část informací z článku v německém časopise PC Games, které jsou momentálně na netu k dispozici.
Animace jsou nahrávány pomocí technologie "motion capturing", hrdina se tak bude pohybovat realističtěji. Takže již nebude skákat tak zvláštně, a pokud bude stát na schodech, bude postoj realistický, pokud budou nohy na různých schodech. Motion capturing je použit také u bojů.
Kromě vylepšení animací pohybu jsou vylepšeny také pohyby tváře, které vypadají mnohem lépe než jen obyčejné otevírání a zavírání úst. Nejlépe to bude vidět na nějakém videu, na které si ovšem ještě budeme muset počkat. Celkově vypadají monstra a NPC postavy detailněji a věrohodněji než v předchozím díle.
Grafika také prošla velkým vylepšením. Díky bump mappingu vypadají textury plastičtěji a tím tak opticky o něco lépe. Oblaka již nejsou jen jednoduché textury, nýbrž jsou korektně fyzikálně vypočítávány a zobrazovány.
Jak jsme již zmínili, ve hře budou loadingy při přechodu mezi ostrovy, to ovšem budou jediné loadingy ve hře. Stejně tak nenarazíme ani na žádné neviditelné bariéry (jako třeba v Arcanii). Herní svět bude kompletně volný a prozkoumatelný a interakce s ním byla ještě vylepšena.
Zajímavou informací jsou také zbroje. Ve všech dřívějších hrách Piranha Bytes byly zbroje k dispozici pouze jako kompletní celky. Risen 2 ovšem nabídne zvlášť pokrývky hlavy, boty, rukavice, kalhoty, horní části atp. Vše bude možné kombinovat.
Ve hře budou také pořádné dialogy mezi NPC postavami. Díky nim se jako pozorní posluchači například dozvíte polohu pokladu atp. Monstra a NPC postavy mají zase denní režimy, takže se dá zase očekávat, že v noci narazíme na jiné protivníky než ve dne. Co se monster týče, čekají na nás staré známé potvory a také úplně nové. Potkáme tak znova Gnomy a na obrázku níže můžeme vidět několik nových monster. Kromě fantasy bytostí ovšem narazíme na bytosti ze skutečného světa, např. opice, divočáky, pavouky atp.
Risen 2: Dark Waters je podle článku hotov z 80% a v následujících týdnech bude probíhat nahrávání dabingu. Ono datum vydání na konci letošního roku tak nezní až tak nereálně.
Animace jsou nahrávány pomocí technologie "motion capturing", hrdina se tak bude pohybovat realističtěji. Takže již nebude skákat tak zvláštně, a pokud bude stát na schodech, bude postoj realistický, pokud budou nohy na různých schodech. Motion capturing je použit také u bojů.
Kromě vylepšení animací pohybu jsou vylepšeny také pohyby tváře, které vypadají mnohem lépe než jen obyčejné otevírání a zavírání úst. Nejlépe to bude vidět na nějakém videu, na které si ovšem ještě budeme muset počkat. Celkově vypadají monstra a NPC postavy detailněji a věrohodněji než v předchozím díle.
Grafika také prošla velkým vylepšením. Díky bump mappingu vypadají textury plastičtěji a tím tak opticky o něco lépe. Oblaka již nejsou jen jednoduché textury, nýbrž jsou korektně fyzikálně vypočítávány a zobrazovány.
Jak jsme již zmínili, ve hře budou loadingy při přechodu mezi ostrovy, to ovšem budou jediné loadingy ve hře. Stejně tak nenarazíme ani na žádné neviditelné bariéry (jako třeba v Arcanii). Herní svět bude kompletně volný a prozkoumatelný a interakce s ním byla ještě vylepšena.
Zajímavou informací jsou také zbroje. Ve všech dřívějších hrách Piranha Bytes byly zbroje k dispozici pouze jako kompletní celky. Risen 2 ovšem nabídne zvlášť pokrývky hlavy, boty, rukavice, kalhoty, horní části atp. Vše bude možné kombinovat.
Ve hře budou také pořádné dialogy mezi NPC postavami. Díky nim se jako pozorní posluchači například dozvíte polohu pokladu atp. Monstra a NPC postavy mají zase denní režimy, takže se dá zase očekávat, že v noci narazíme na jiné protivníky než ve dne. Co se monster týče, čekají na nás staré známé potvory a také úplně nové. Potkáme tak znova Gnomy a na obrázku níže můžeme vidět několik nových monster. Kromě fantasy bytostí ovšem narazíme na bytosti ze skutečného světa, např. opice, divočáky, pavouky atp.
Risen 2: Dark Waters je podle článku hotov z 80% a v následujících týdnech bude probíhat nahrávání dabingu. Ono datum vydání na konci letošního roku tak nezní až tak nereálně.