Zobrazení novinky
Preview z Gamestaru
Německý Gamestar vydal na svých stránkách další preview k Risen 2. Přinášíme výtah těch nejzajímavějších informací.
Tou první je, že gnomové mluví gnomsky, což má být směs různých jazyků, mezi nimiž je němčina a italština. Někteří z nich umí lidskou řeč částečně, někteří vůbec a někteří umí mluvit lépe než hrdina, zpravidla náčelníci. Jeden z nich podle Gamestaru dokonce hrdinu něco z lidské řeči (gramatiky) naučí.
Na ostrově zlodějů, kde gnomové žijí, se seznámíme s gnomem Jaffarem, který nám chce postavit vor. K tomu ale potřebuje různý materiál jako dřevo, košile a další, který získáme plněním dílčích úkolů pro jiné malé obyvatele ostrova. Jaffar může hrdinovi sloužit i jako společník, který sbírá vše, co ze z padlých nepřátel sebrat dá. Nevýhodou je, že si pro sebe nechává drobný podíl.
Mezisekvence pro bossy - Gamestar za příklad uvádí souboj mezi hráčem na straně Inkvizice a tlupou pirátů pod vedením jistého Crowa. Zatímco piráti a Inkvizice se vypárují, Crow zbude na hrdinu. To vše je vidět v mezisekvenci, kterých má být v Risen 2 více než v prvním díle. Crow si ale bohužel pomocí svého magického kopí vyvolá ze země obrovského titána. Podle Gamestaru dávají souboje s bossy v Risen 2 vzpomenout na ty v Gods of War.
Preview odhaluje i další doménu her od Piranha Bytes: Více možných cest pro řešení jednoho úkolu. Tak například v baště Inkvizice, městečku Puerto Isabella, máme jednoduchý úkol - získat loď. Ta přitom kotví v přístavu, ale není naše a navíc je slušně strážena. Krom toho budeme potřebovat i posádku, kterou si budeme moci vybrat sami. Jeden potenciální námořník sedí ve vězení. Abychom ho vysvobodili, můžeme buď ukrást klíč strážci, co se potuluje po městě, nebo jej zmlátit. A nebo zajít do jedné opuštěné obranné věže, kde najdeme dělo, které nám poslouží přesně k tomu účelu, k jakému bylo vyrobeno. Udělá díru do zdi vězení a náš parťák je venku.
Nicméně tohle by se nám mohlo snadno vrátit, a tak je třeba před odplutím sabotovat všechny kanony v pevnosti. A protože jsou opravdu silně stráženy, pomůžeme si obratnou ovladatelnou opičkou, kterou máme v inventáři a která nám mimojiné pomůže upoutat pozornost daných osob.
Preview se také zmiňuje o "špinavých tricích", které budeme moci používat jako doplněk k boji. Krom již známých tu máme možnost použít papouška k rozhození nepřítele, čímž můžeme získat výhodu při boji, a nebo nastražení bomby a její následovné odpálení v blízkosti nepřítele, jak to bude ve hře vlastně fungovat, zatím ale není jasné.
Zpět k lodi. Plout ve skutečnosti nebudeme. Pouze klikneme na bod na mapě a ostatní za nás zařídí nahrávací obrazovka. Loď nám pak vždy slouží jako základna, z níž se vydáváme na výpravy do vnitrozemí. Na pomoc si můžeme vzít jednoho pomocníka z naší posádky. Jeho výhodou je, že jej nelze zabít, může pouze upadnout do bezvědomí.
No, zní to zajímavě, nemyslíte? Kouknout můžete i na pár nových screenů.
Tou první je, že gnomové mluví gnomsky, což má být směs různých jazyků, mezi nimiž je němčina a italština. Někteří z nich umí lidskou řeč částečně, někteří vůbec a někteří umí mluvit lépe než hrdina, zpravidla náčelníci. Jeden z nich podle Gamestaru dokonce hrdinu něco z lidské řeči (gramatiky) naučí.
Na ostrově zlodějů, kde gnomové žijí, se seznámíme s gnomem Jaffarem, který nám chce postavit vor. K tomu ale potřebuje různý materiál jako dřevo, košile a další, který získáme plněním dílčích úkolů pro jiné malé obyvatele ostrova. Jaffar může hrdinovi sloužit i jako společník, který sbírá vše, co ze z padlých nepřátel sebrat dá. Nevýhodou je, že si pro sebe nechává drobný podíl.
Mezisekvence pro bossy - Gamestar za příklad uvádí souboj mezi hráčem na straně Inkvizice a tlupou pirátů pod vedením jistého Crowa. Zatímco piráti a Inkvizice se vypárují, Crow zbude na hrdinu. To vše je vidět v mezisekvenci, kterých má být v Risen 2 více než v prvním díle. Crow si ale bohužel pomocí svého magického kopí vyvolá ze země obrovského titána. Podle Gamestaru dávají souboje s bossy v Risen 2 vzpomenout na ty v Gods of War.
Preview odhaluje i další doménu her od Piranha Bytes: Více možných cest pro řešení jednoho úkolu. Tak například v baště Inkvizice, městečku Puerto Isabella, máme jednoduchý úkol - získat loď. Ta přitom kotví v přístavu, ale není naše a navíc je slušně strážena. Krom toho budeme potřebovat i posádku, kterou si budeme moci vybrat sami. Jeden potenciální námořník sedí ve vězení. Abychom ho vysvobodili, můžeme buď ukrást klíč strážci, co se potuluje po městě, nebo jej zmlátit. A nebo zajít do jedné opuštěné obranné věže, kde najdeme dělo, které nám poslouží přesně k tomu účelu, k jakému bylo vyrobeno. Udělá díru do zdi vězení a náš parťák je venku.
Nicméně tohle by se nám mohlo snadno vrátit, a tak je třeba před odplutím sabotovat všechny kanony v pevnosti. A protože jsou opravdu silně stráženy, pomůžeme si obratnou ovladatelnou opičkou, kterou máme v inventáři a která nám mimojiné pomůže upoutat pozornost daných osob.
Preview se také zmiňuje o "špinavých tricích", které budeme moci používat jako doplněk k boji. Krom již známých tu máme možnost použít papouška k rozhození nepřítele, čímž můžeme získat výhodu při boji, a nebo nastražení bomby a její následovné odpálení v blízkosti nepřítele, jak to bude ve hře vlastně fungovat, zatím ale není jasné.
Zpět k lodi. Plout ve skutečnosti nebudeme. Pouze klikneme na bod na mapě a ostatní za nás zařídí nahrávací obrazovka. Loď nám pak vždy slouží jako základna, z níž se vydáváme na výpravy do vnitrozemí. Na pomoc si můžeme vzít jednoho pomocníka z naší posádky. Jeho výhodou je, že jej nelze zabít, může pouze upadnout do bezvědomí.
No, zní to zajímavě, nemyslíte? Kouknout můžete i na pár nových screenů.