Zobrazení novinky
Risen 3: Titan Lords
Další Risen anebo Gothic? To bylo na dlouhou dobu téma komunity číslo jedna. Nyní je však vše jinak – herní časopis Eurogamer jako první na svých stránkách uvání informaci, podle které studio Piranha Bytes pracuje na dalším díle série Risen, přesněji na díle s názvem Risen 3: Titan Lords.
Budete hrát za nějakého nového hrdinu, ale ve vedlejší roli potkáte i toho starého nebo jiné známé z minule, protože příběh se vrací k tomu z Risen 1. Už tam i v pokračování se kdysi vyskytovali titanlordi Ishmael a Ursegor, kteří spolu válčili a způsobili částečný kolaps světa. Proti těmto bohům zde budete bojovat a významnou úlohu mají tentokrát sehrát i kouzelníci s jejich magií.
Prostředí Risen 3 se inspiruje okolím evropského Středozemního moře. A byť letmo navštívíte i tropy jako v pirátské dvojce, těšte se spíš na krajinu, která připomíná jedničku, tedy hodně lesů a skal. Piranha Bytes klasicky říkají, že se snaží o co největší rozmanitost lokací. Ty prý budou výrazně rozlehlejší než v Risen 2 a navodí pocit větší otevřenosti než dříve, přestože mapa bude stále rozdělena na šest částí, mezi nimiž se můžete později přesouvat na létajícím mountovi jako ve World of Warcraft.
Na pozadí hry bude do hloubky vykreslena historie středověkého světa a jeho tradice či zvyklosti, aby vás do sebe dokázal více vtáhnout. Tři různé guildy (např. Strážci, obdoba dřívějších paladinů) mají poskytnout ještě větší svobodu v rozhodování, kým se budete chtít stát. NPC postavy zase disponují mnohem chytřejší umělou inteligenci pro navigaci v prostoru a ve hře se objeví i jídlo.
Různých změn doznal bojový systém vystavěný okolo čtyř různých výpadů. Vedle nadpřirozených sci-fi schopností, mušket a luku budou zdejším identifikačním znamením velká brnění a meče. Poprat se samozřejmě opět půjde i na blízko za pomoci účinných komb, přičemž monstra lze blokovat krytím a někdy vám mohou asistovat parťáci.
Prostředí Risen 3 se inspiruje okolím evropského Středozemního moře. A byť letmo navštívíte i tropy jako v pirátské dvojce, těšte se spíš na krajinu, která připomíná jedničku, tedy hodně lesů a skal. Piranha Bytes klasicky říkají, že se snaží o co největší rozmanitost lokací. Ty prý budou výrazně rozlehlejší než v Risen 2 a navodí pocit větší otevřenosti než dříve, přestože mapa bude stále rozdělena na šest částí, mezi nimiž se můžete později přesouvat na létajícím mountovi jako ve World of Warcraft.
Na pozadí hry bude do hloubky vykreslena historie středověkého světa a jeho tradice či zvyklosti, aby vás do sebe dokázal více vtáhnout. Tři různé guildy (např. Strážci, obdoba dřívějších paladinů) mají poskytnout ještě větší svobodu v rozhodování, kým se budete chtít stát. NPC postavy zase disponují mnohem chytřejší umělou inteligenci pro navigaci v prostoru a ve hře se objeví i jídlo.
Různých změn doznal bojový systém vystavěný okolo čtyř různých výpadů. Vedle nadpřirozených sci-fi schopností, mušket a luku budou zdejším identifikačním znamením velká brnění a meče. Poprat se samozřejmě opět půjde i na blízko za pomoci účinných komb, přičemž monstra lze blokovat krytím a někdy vám mohou asistovat parťáci.