Novinky ze sekce Risen
Stefan Kalveram
Pokračujeme v překladu představování členů Piranha Bytes. Dnes je na řadě Stefan Kalveram, který pracuje na příběhu hry Risen. Příjemné čtení.
Jak vznikalo logo Risen
Před několika dny vyšel na WoR.de další z community tutoriálů od Piranha Bytes. Jeho autorem je tentokrát hlavní grafik PB Ralf Marczinczik a tutorial pojednává o procesu vzniku loga Risen.
Článek není žádným podrobným návodem na Photoshop, ale spíše stručným popisem, jak se k takovému logu vůbec příjde - návrhová fáze, zkoumání použitelnosti názvu, design loga atp. V Photoshopu je nastíněno jen několik málo postupů. Celý článek, který je samozřejmě dost zajímavý, čtěte v sekci Risen - Články.
Linky na fórum:
Diskuse o logu Risen
Článek není žádným podrobným návodem na Photoshop, ale spíše stručným popisem, jak se k takovému logu vůbec příjde - návrhová fáze, zkoumání použitelnosti názvu, design loga atp. V Photoshopu je nastíněno jen několik málo postupů. Celý článek, který je samozřejmě dost zajímavý, čtěte v sekci Risen - Články.
Linky na fórum:
Diskuse o logu Risen
Horst Dworczak - další představení PB
Dnes pokračujeme v překládání krátkých článků o Piraních z WoR.de. Dnes představujeme Horsta Dworczaka - čtěte v sekci Risen - Články.
Členové Piranha Bytes
Ahoj! El Kamil pro vás dnes přeložil článek z World of Risen o šéfovi grafiků Piranha Bytes, Ralfu Marczinczikovi.
V sekci Risen - Piranha Bytes najdete seznam, na kterém budou postupně přibývat další články.
Tak ať se vám líbí a těště se na další profily klíčových členů Piranha Bytes!
V sekci Risen - Piranha Bytes najdete seznam, na kterém budou postupně přibývat další články.
Tak ať se vám líbí a těště se na další profily klíčových členů Piranha Bytes!
Co ukáží Piranha Bytes na GC?
Všichni jste určitě nažhavení na to, co nám Piraně ukáží na Games Convention, které startuje už za deset dní. Trochu jsem se na to poptal na WoR fóru ... :)
Piraně plánují předvést příběhový trailer. Trailer má být přiměřeně dlouhý a podle Ralfa má odhalit události, které se staly před začátkem vlastní hry.
Screenshoty nebo gameplay videa nejspíše nejsou plánovány na GC. To, protože Piranha Bytes nechtějí tyto části hry před tím, než si budou jistí, že hra je pro to dostatečně připravena. Také nechtějí, aby došlo k tomu, že ukáží nějaké featury, které se nakonec do konečné hry nedostanou.
Piraně plánují předvést příběhový trailer. Trailer má být přiměřeně dlouhý a podle Ralfa má odhalit události, které se staly před začátkem vlastní hry.
Screenshoty nebo gameplay videa nejspíše nejsou plánovány na GC. To, protože Piranha Bytes nechtějí tyto části hry před tím, než si budou jistí, že hra je pro to dostatečně připravena. Také nechtějí, aby došlo k tomu, že ukáží nějaké featury, které se nakonec do konečné hry nedostanou.
Story tutorial od Piraní
Na německé fanstránce worldofrisen.de (dříve WoP) si můžete přečíst množství tzv. Community tutorialů. Jedná se prakticky o náhledy do práce Piraní, které pro fanoušky vytvořili samotní vývojáři z Piranha Bytes.
Barney Rubble se dal do překladu jednoho z tutorialů - Příběhového tutorialu. Jedná se o velice zajímavé čtení o vzniku questů (či questové linie) doplněné obrázky. Přečíst si jej můžete v sekci Risen - Články.
Překlady dalších tutorialů budou následovat v dalších dnech. Zůstaňte s námi :).
Linky na fórum:
Diskuse o hře Risen
Barney Rubble se dal do překladu jednoho z tutorialů - Příběhového tutorialu. Jedná se o velice zajímavé čtení o vzniku questů (či questové linie) doplněné obrázky. Přečíst si jej můžete v sekci Risen - Články.
Překlady dalších tutorialů budou následovat v dalších dnech. Zůstaňte s námi :).
Linky na fórum:
Diskuse o hře Risen
RISEN - rpb má jméno, my nový web
Vítám všechny na novém webu o hře, kterou vyvíjí německé studio Piranha Bytes. Hra byla dříve známá pod jménem RPB, ovšem úderem dnešní 13 hodiny bylo odhaleno skutečné jméno hry - Risen.
Odpočet na stránce risen.deepsilver.com nyní indikuje spuštění oficiálních stránek hry.
Nový název s sebou přináší i novinky na webu. Jistě jste si všimnuli pozměněného designu. Novinkou je vyhledávání novinek v archivu, několik nových sekcí, otevření fanartu a zavedení tzv. pěkných adres. Sami určitě poznáte rozdíl :).
Věříme, že se vám na nové adrese bude líbit. Přejeme příjemný pobyt na našich stránkách!
Odpočet na stránce risen.deepsilver.com nyní indikuje spuštění oficiálních stránek hry.
Nový název s sebou přináší i novinky na webu. Jistě jste si všimnuli pozměněného designu. Novinkou je vyhledávání novinek v archivu, několik nových sekcí, otevření fanartu a zavedení tzv. pěkných adres. Sami určitě poznáte rozdíl :).
Věříme, že se vám na nové adrese bude líbit. Přejeme příjemný pobyt na našich stránkách!
Spuštěna teaser stránka
Na adrese rpb.deepsilver.com byla spuštěna provizorní stránka RPB. Je na ní vidět trochu komplexnější pohled na svět a také tam běží countdown, který pravděpodobně má znamenat odtajnění skutečného jména hry.
Jméno až před GC, oficiální FAQ
V jedné z posledních aktualizací jsme vás informovali, že jméno pro RPB má být zveřejněno na E3. Ralf ale na WoP fóru oznámil, že odhalení skutečného názvu hry se posouvá týden před Games Convention (20.-24.8.). Údajně je to kvůli posledním změnám, které Deep Silver (vydavatel hry) udělal, aby mohl lépe koordinovat svůj marketingový program. Uvidíme.
Tou příjemnější novinkou je, že Piraně zveřejnili první oficiální seznam FAQ, kde jsou oficiálně potvrzovány informace, které jsou již nějakou dobu v povědomí hráčské veřejnosti. Článek přeložil Paulie a najdete na něj odkaz z menu webu.
Tou příjemnější novinkou je, že Piraně zveřejnili první oficiální seznam FAQ, kde jsou oficiálně potvrzovány informace, které jsou již nějakou dobu v povědomí hráčské veřejnosti. Článek přeložil Paulie a najdete na něj odkaz z menu webu.
Bezejmenný hrdina i v RPB?
Je velmi pravděpodobné, že - ve zvyku Piranha Bytes - nebude mít hlavní hrdina RPB jméno. Ralf na WoP fóru na otázku týkající se jména hrdiny odpověděl:
Hlavní hrdina doposud žádné jméno nemá - a nejsem si jist, zda mu nějaké dáme. To je taky trochu součást stylu našich her - a proč to teď porušovat?
Hlavní hrdina doposud žádné jméno nemá - a nejsem si jist, zda mu nějaké dáme. To je taky trochu součást stylu našich her - a proč to teď porušovat?
Archiv novinek