Zobrazení novinky
Björn odpovídá v dalším interview
Björn Pankratz odpovídal i na otázky portálu rpgcodex.net. Macraschley1 jej pro vás přeložil, a vy si jej tak můžete přečíst v sekci Risen 2 - Články.
Björn odpovídá na otázky kolem bojového systému, využití finančních investic (Risen 2 je nejdražší hrou od PB vůbec), dopadu hrdinových rozhodnutí atp...
Třeba větší složitost začátku hry a přílišnou linearitu konce u Risen 1 vyřešili Piraně v dvojce následovně:
Björn odpovídá na otázky kolem bojového systému, využití finančních investic (Risen 2 je nejdražší hrou od PB vůbec), dopadu hrdinových rozhodnutí atp...
Třeba větší složitost začátku hry a přílišnou linearitu konce u Risen 1 vyřešili Piraně v dvojce následovně:
Tento problém jsme vyřešili celkem jednoduše pomocí našeho "Perlového principu": Kompletně jsme obrátili herní strukturu tak, aby hráč začínal v menším světě, který by se pak dále rozvíjel do většího a většího světa. Příběh je jako šňůra perel, která se v některých fázích příběhu rozděluje, ale později se zase spojuje. Díky tomu jsme si jisti, že hra nebude ke konci tak striktně lineární jako Risen.